lunes, 16 de noviembre de 2015

Comunicación Telefónica

Nunha empresa a comunicación telefónica é moi importante pois vai constituir parte da imaxe da empresa ante o exterior.
Por iso e importante coñecer unhas normas básicas de cortesia nas conversas telefónicas.

Para conseguir que a través do teléfono podamos emitir unha boa imaxe da empresa e de nós mesmos, hai unha serie de regras xerais nas conversacións telefónicas que sempre debemos ter en conta:

  1. A primeira regra é non abusar do teléfono: o teléfono hai que usalo con moderación, xa que podemos entreter excesivamente á outra persoa e non deixarlle desempeñar as súas tarefas correctamente.
  2. Non se debe tutear. Se non coñecemos o suficiente a outra persoa debemos tratala de vostede. Aínda que si se debe chamar ao outro polo seu nome, desa forma conseguimos que estea máis cómodo e que se sinta máis importante.
  3. Non se debe gritar ao teléfono: o que a outra parte non estea presente non significa que non nos oia.
  4. Non debemos discutir ao teléfono.
  5. Hai que sorrir ao teléfono: o sorriso escóitase e fai a voz máis cálida e simpática.
  6. Hai que articular e non masticar chicle… e hai que falar lentamente.
  7. Hai que escoitar o que o outro nos di e facerlle saber que o escoitamos (“si”, “xa vexo”...)
  8. Hai que facer preguntas.
  9. Nunca debemos interromper á outra parte: debemos deixalo que fale con tranquilidade e se necesitamos apuntar ou corrixir algo, a non ser que sexa estritamente necesario, debemos facelo cando termine.
  10. Hai que anotar, para fixar mellor as ideas e evitar ter que repetir.
  11. Non se deben facer nin recibir chamadas persoais no traballo, a non ser que sexa estritamente necesario.
  12. O horario das chamadas telefónicas é moi importante: hai uns horarios que é necesario respectar;
  13. débese evitar chamar antes das 10 da mañá e despois das 10 da noite. Tampouco se debe chamar a horas de xantar (de 2 a 4, máis ou menos).
  14. Nunca debemos asumir a total responsabilidade de solucionar algo que non estea ao noso alcance.
  15. Deixar de facer calquera outra cousa que esteamos a facer e centrarnos na conversa telefónica.

Lee agora o seguinte documento http://www.protocolo.org/social/conversar_hablar/hablar_por_telefono_el_telefono_y_la_empresa.html e comenta esta entrada mencionando os 5 aspectos que para tí son básicos en toda conversa telefónica.

Sabemos que dentro dunha comunicación telefónica temos que:

4 comentarios:

  1. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  2. Para mín os aspectos básicos son:
    Non se debe tutear.
    Non se debe gritar ao teléfono
    Hai que escoitar o que o outro nos di e facerlle saber que o escoitamos
    Nunca debemos interromper á outra parte
    Hai que anotar, para fixar mellor as ideas e evitar ter que repetir.

    ResponderEliminar
  3. Non se debe gritar ao teléfono: o que a outra parte non estea presente non significa que non nos oia.
    Non debemos discutir ao teléfono.
    Hai que articular e non masticar chicle… e hai que falar lentamente.
    Hai que facer preguntas.
    Hai que anotar, para fixar mellor as ideas e evitar ter que repetir.

    ResponderEliminar
  4. Para unha boa comunicación telefónica non debemos levar a cabo estos actos:
    1. Non se debe nunca tutear independentemente da idade que teña.
    2. Non se debe levantar o ton de voz hacia o cliente.
    3. Nunca debemos interromper a outra parte.
    Debemos; anotar a información que nos esté dando o cliente, sobre o seu motivo de chamada e facer en todo momento as preguntas que sexan necesarias.

    ResponderEliminar