jueves, 7 de abril de 2016

Servizo de atención ó cliente

O servizo ó cliente, ou de forma xenérica o servizo de atención o cliente, é un dos pilares básicos da empresa para ser competitivos.
Lee o seguinte artigo e comenta a túa impresión sobre o mesmo.

Seguimos traballando os erros máis habituais no trato co cliente a partires do seguinte vídeo



Que che pareceu o vídeo?

A continuación no seguinte vídeo podes ver dous problemas frecuentes na atención o cliente dados no sector bancario e comercial. De cada un dos problemas hai dúas secuencias, na primeira o persoal simplemente se limita a atender o cliente e na segunda busca acadar a conformidade deste empregando factores clave como reunir información, buscar solucións, suxerir alternativas, etc.


Que opinas do vídeo?

6 comentarios:

  1. Las claves más importantes para mantener a un cliente, es que él sea lo primero, que no se le engañe y se intenten resolver siempre sus dudas. Para que la relación con el cliente sea buena, primero debe serla con los empleados para que ellos tengan el buen trato con los clientes.

    ResponderEliminar
  2. Todos los puntos del vídeo son ciertos, porque lo primero siempre es el cliente, y para no perderles debemos darles un trato personalizado y principal, siendo puntuales, atendiendo las llamadas por el orden de entrada y nunca utilizando un trato grosero.

    ResponderEliminar
  3. Penso que entre os factores que poden desencadenar unha atención ao cliente máis efectiva está a puntualidade e a linguaxe empregada porque recrean a imaxe da empresa no cliente

    ResponderEliminar
  4. Todos os puntos que aparecen no vídeo son importantes llevalos a cabo en todo momento debido a que o primeiro para unha empresa son os seus clientes, dándolle un bo trato.

    ResponderEliminar
  5. Debemos tratar los problemas del cliente como si se trataran de los nuestros y ayudarlos en todo lo que se pueda sin protegernos en la política de la empresa.

    ResponderEliminar
  6. La atención y ayuda a un cliente debería ser de una manera efectiva hacia ellos, dependiendo de la política que pueda tener la empresa sino mostrándole nuestra ayuda para poder solucionar sus problemas.

    ResponderEliminar