jueves, 5 de noviembre de 2015

Empatía

Podemos definir a empatía como a capacidade que ten unha persoa de poñerse no lugar doutra e compartir os seus sentimentos. Isto vai permitirnos facer unha escoita activa do noso interlocutor, comprendelo, saber como facerlle preguntas, saber como dicirlle as cousas.

No seguinte vídeo podemos ver o poder da empatía. Que che parece?

Lee agora o contido do seguinte documento e fai un comentario a esta entrada coa túa opinión sobre o mesmo.

6 comentarios:

  1. Na miña opinión penso que ai que ter empatía a hora de atender os clientes, e non porlle malas caras

    ResponderEliminar
  2. El ser humano, por lo natural, suele ser empático por naturaleza, eso es lo que nos diferencia de los animales. Por eso cuando una persona va a comprar o a contratar un servicio, mínimo que espera es que le devuelva el mismo trato con el que el trato.
    Las personas, normalmente, solemos intentar ponernos en el lugar de la persona que tiene el problema y muchas veces aunque no sepamos que contestar, solo el mero hecho de estar al lado de esa persona, eso ya es agradecido.

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
  4. Gústame moito o exemplo, xa que aplicando unha serie de puntos para a empatía, a empresa logrou un gran cambio tanto económico como nos clientes. Isto da a entender que para unha boa "imaxe" da empresa, debese tratar aos clientes de xeito que non queden incomodos ou mal agusto coa forma de empatizar dos traballadores.

    ResponderEliminar
  5. Pienso que la empatía es muy importante a la hora de estar cara el cliente, porque no podemos perder las formas y debemos siempre ponernos en su lugar para poder comprenderlo y ayudarlo mejor.

    ResponderEliminar
  6. La empatía es una importante característica que debemos adoptar en la relación con los clientes, debido a que ante ellos no podemos perder los nervios ni perder nuestras formas, sino que debemos mostrar una forma adecuada de empatía.

    ResponderEliminar