- Brevidade: as frases longas dificultan a lectura, xa que cando imos chegando ao final non nos acordamos do principio da comunicación. Para conseguir que a comunicación sexa breve debemos:
- Usar frases curtas e para iso podemos poñer as ideas en varias frases en lugar de nunha frase máis longa ou tentar dicir o mesmo con menos palabras.
- Evitar os detalles excesivos.
- Evitar palabras inútiles, como poden ser adxectivos ou adverbios.
- Sinxeleza: iso fará que se nos entenda con maior facilidade. Para iso podemos:
- Evitar usar palabras complexas ou excesivos tecnicismos.
- Usar palabras de uso común.
- Dinamismo: cando usamos frases dinámicas, a nosa mensaxe é máis fácil de entender. Para iso podemos:
- Usar a forma activa en lugar da pasiva, xa que as frases activas teñen máis información, son máis curtas e son máis reais que as frases en forma pasiva.
- Usar un estilo falado e dialogado no que se lle fagan preguntas ao interlocutor.
- Positividade: é aquela que destaca o agradable en lugar do desagradable e o favorable sobre o desfavorable. Con iso conseguiremos que a nosa comunicación sexa máis amena de ler.
- Orde: a mensaxe debe ser coherente e estar ben estruturada. Para iso podemos:
- Construír oracións que teñan unidade e con só unha idea principal.
- Construír oracións seguindo a orde normal da frase; é dicir: suxeito, verbo e complemento.
Wikipedia
Resultados de la búsqueda
jueves, 17 de diciembre de 2015
Normas xerais de expresión escrita
A comunicación escrita, dentro da empresa, debe cumprir unha serie de requisitos xerais para que a mensaxe sexa adecuada e facilmente entendible polo receptor. Velaquí algúns destes requisitos:
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
En general, los escritos deben ser cortos concisos, para que tanto la empresa, como el cliente, etc., se entere bien de lo que se intenta explicar o decir, al igual que en la vida diaria. Las cosas y las palabras cuanto más claras y concisas, mejor.
ResponderEliminarY correctas
ResponderEliminar